WORKSHOP

Levert koude acquisitie je te weinig nieuwe klanten op?

Veel ondernemers zijn ooit voor zichzelf begonnen met een fantastisch mooi idee of concept. Een idee wat eigenlijk zichzelf zou moeten gaan verkopen maar, zonder zich voldoende te realiseren dat klanten niet zomaar vanzelf komen. Oeps, bah, NEE!! nu moeten we wat aan koude acquisitie doen. Daar heb je dus echt geen zin in. Wat nu? Zomaar je doelgroep bellen? (meer) investeren in online marketing of social media? netwerken? En waar moet je beginnen, want alles en iedereen beloofd je gouden bergen.

Het overkomt veel ondernemers

Want waar je moet je eigenlijk beginnen, als de verkoop niet voldoende loopt? Het antwoord is: Als er een probleem is, doe dan eerst onderzoek naar het probleem, pas daarna kan je het probleem ook concreet oplossen. En…. door onderzoek te doen krijg je niet alleen maar waardevolle inzichten maar, je ontdekt het belangrijkste van je onderneming, de behoefte van je doelgroep.

Ik heb helemaal geen zin en tijd om een enquête te maken

Het opstellen van een goede vragenlijst is moeilijk en cruciaal voor het succes. Word in onze workshop een echte pro in het maken de perfecte vragenlijst! Een enquête opstellen, is één van de goedkoopste manieren om kwantitatieve data te verzamelen van je doelgroep. Maar, niet alleen de kwaliteit van je vragen zijn cruciaal ook het werven van de juiste deelnemers is essentieel.

Je sales en marketing wordt slimmer en effectiever

In onze workshop krijg je uitleg hoe je een slimme vragenlijst samenstelt. Samen meet onze trainers stel je de meest effectieve vragenlijst op. Je ontdekt het grote geheim hoe je heel gemakkelijk deelnemers werft. Je leert welke vragen goud waard zijn en welke vragen not done zijn.

Voordelen:

👉 Je hebt met een onderzoek of enquête een nieuwe en unieke marketing tool

👉 Je kunt het gratis uit proberen op je eigen website

👉 Lead View heeft meerdere slimme templates klaarliggen voor Lead generatie

👉 Je krijgt meetbare inzichten in de behoeftes van je doelgroep

👉 Door onderzoek te doen word je de expert voor jouw doelgroep

Voor wie?

Deze workshop is voor ondernemers, salesmanagers en marketingmanagers die zich willen verdiepen in de behoeftes van de doelgroep. Je hebt zelf natuurlijk een beeld van je doelgroep, maar het is goed om dit te onderbouwen.

Maar wil je echt ontdekken of deze workshop voldoende interessant is voor jouw? Doe dan de workshop-scan.

DETAILS:

Prijs: € 185,00 per persoon

Locatie: Congrescentrum Bouw & Infrapark, Ceintuurbaan 2, Harderwijk

Datum: di. 14 juni vanaf 12.00u t/m 16.00 (incl. lunch)

Lead View: Oplevering van je eigen onderzoek voor op je eigen website