Office365 integratie met agenda

Lead View zorgt dat je nooit meer stappen in het verkoopproces vergeet. Dit helpt je het uiteindelijke doel van klantgesprekken te behalen: verkopen. Elk onderzoeksrapport vereist bijvoorbeeld een follow-up. Deze leg je eenvoudig vast in Lead View en wordt automatisch in je agenda geplaatst dankzij slimme integratie van Lead View in Microsoft 365 (voorheen Office 365).

Doel voor ogen houden
Van (vervolg)afspraken inplannen en de klant informatie toesturen tot offertes opmaken en aftersalesgesprekken inplannen. Als je iets vergeet of te veel tegelijkertijd doet, komt het doel in gevaar. Je doel is namelijk om de klant centraal te stellen. Lead View maakt het klanten makkelijk en houdt jouw target voor ogen.

Follow-ups direct in je agenda
Door voor in je onderzoek vragen te stellen over de gewenste opvolgacties, vergeet je ook nooit meer een follow-up vast te leggen. De integratie van Lead View in Microsoft 365 is onmisbaar. Hierdoor belanden alle follow-ups namelijk automatisch in de agenda. Een melding in je agenda bevat naast de klantnaam ook de actie en het complete, bijbehorende bezoekverslag.