HOE ONTVANG JE WAARDEVOLLE LEADS IN PLAATS VAN ALLEEN MAAR NAW GEGEVENS!

Een prospect is nog niet zomaar een lead! Wanneer is iemand nu een waardevolle lead? Onze definitie van een waardevolle lead bestaat uit 3 kernwaardes:  

1. Een potentiële klant heeft een probleem, die met name jij zou kunnen oplossen.   

2. Het oplossen van het probleem urgentie heeft

3. Het oplossen van het probleem waardevol is

Vaak worden potentiële klanten overspoeld met een overzicht aan producten en diensten. Weliswaar producten en diensten die mogelijk nog wel kunnen bijdragen aan een oplossing maar, weinig bedrijven spelen in op de werkelijke problemen van de klant.

Wat jou kan helpen om waardevolle leads te genereren is een eigen scan. Een scan voor zowel je klanten werkt als ook voor jou. Je klanten kunnen ontdekken of je echt de oplossing hebt voor zijn probleem. En jij krijgt inzicht in de urgentie en de waarde van de oplossing.

Door zelf onze scan in te vullen krijg je zelf ook antwoord op de vraag: Zou een Quick-Scan ons echt helpen aan betere leads? Na het invullen van enkele vragen ontvang je direct uitslag en weet je of een Quick-Scan jullie wel of ook niet gaat helpen.

Ontdek het zelf en doe de LEADVIEW-SCAN