Lead View maakt van ieder ingevuld onderzoek een verslag aan de hand van antwoorden. Vervolgens wordt het verslag direct indien gewenst naar een e-mailadres verstuurd. Zo heb je alle onderzoeksverslagen op één plek en stuur je ze makkelijk door naar je collega’s.
Doelgericht en doelmatig
Doordat je in je mailbox alle onderzoeksverslagen hebt verzameld, kun je in elke fase van het proces terugvallen op inzichten en informatie. Doordat het onderzoek bij kan houden welke opvolging een deelnemer verwacht, weet je als management welke taken afgerond moeten worden. Een goede verslaglegging draagt bij aan de effectiviteit en efficiëntie van jouw verkoopproces.
Overdraagbare kennis
Doordat eenduidige, consistente vastlegging van het onderzoek, zijn de onderzoeksrapporten overdraagbaar. Je kunt andere afdelingen op de hoogte brengen van actuele ontwikkelingen door hun eenvoudig het juiste rapport door te sturen.
Vastleggen van verkoopafspraken met klanten.
De verslagen van verschillende accountmanagers zijn in Lead View allemaal op dezelfde manier gestructureerd. Doordat ze hetzelfde systeem gebruiken om de verslagen te maken, zijn de verslagen op dezelfde manier opgebouwd. Er is dus geen sprake van ontbrekende informatie of verschillen in formulering en taalgebruik. Zo is het verslag voor iedereen leesbaar en begrijpelijk. Daardoor kun je knowhow makkelijk communiceren met andere afdelingen binnen het bedrijf of met nieuwe medewerkers.