Een eigen service-scan kan helpen aan betere omzet en continuïteit.
Bedrijven met een eigen service-scan bieden bestaande en mogelijk ook potentiële klanten de mogelijk om te kunnen ontdekken of een servicecontract hun voldoende voordelen oplevert. En zodra een servicecontract voldoende voordelen oplevert kun je natuurlijk de vraag stellen of je een passende servicecontract mag aanbieden.
Soms zul je natuurlijk ook gaan ontdekken dat een servicecontract onvoldoende voordelen oplevert voor een klant, bijvoorbeeld wanneer een installatie is afgeschreven of wanneer er te veel werkzaamheden aan een installatie is verricht, door personen met onvoldoende kennis.
Onze Service-scans zijn speciaal ontwikkeld technische bedrijven met een eigen serviceteam. En in 3 hele eenvoudige stappen heb je een eigen service-scan op je website staan.
STAP 1. Het opstellen van een eigen dynamisch vragenpad voor je eigen service-scan.
STAP 2. Je eigen service-scan plaatsen op de website van de klant met tekst, beeld en uitleg.
STAP 3. Je eigen service-scan promoten bij bestaande en potentiele klanten
Wil je weten hoe een service-scan werkt. Vul ons voorbeeld in zodat je hiervan een goede indruk krijgt.